مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-13بين الملل

گفت وگوی تفصیلی| ظهره وند: «طوفان الاقصی» به صهیونیست ها ضربه ای کاری زد


کارشناس و تحلیلگر مسائل غرب آسیا گفت: ضربه ای که به صهیونیست ها وارد شد یک ضربه کاری بود و به یک نقطه عطف تبدیل شده، به این معنا که آب به زیر پی رژیم صهیونیستی رفته و این رژیم دیگر نمی تواند بقا پیدا کند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: صبح شنبه 15 مهرماه بود که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، در عملیاتی با نام طوفان الاقصی مواضع صهیونیست ها را هدف قرار داد.

 بسیاری از کارشناسان معتقدند مقاومت فلسطین در این عملیات نشان داد توان اجرای عملیات های ویژه و نفوذ به سرزمین های اشغالی از زمین، هوا و دریا را دارد و در اجرای عملیات های آب برد و هوابرد تبحر خاصی پیدا کرده است.

از سوی دیگر انهدام تجهیزات زرهی مانند تانک های مرکاوا نسل 4 و همچنین عبور از مرز بین غزه و سرزمین های اشغالی که به شدت محافظت می شود و در نتیجه نفوذ به شهرک های صهیونیستی که بعضاً چند ده کیلومتر با نوار غزه فاصله دارند و اجرای عملیات موفق در آنها، همگی نشان از آمادگی نیروهای مقاومت در بعد اطلاعاتی و عملیاتی دارد.

نکته قابل تأمل دراین باره آن است که مقاومت برای نخستین مرتبه به توان اجرای عملیات همزمان در عرصه های مختلف دست یافته و توانسته است یک جنگ ترکیبی و هیبریدی تمام عیار را به صورت پیشدستانه علیه دشمن اجرا کند، این موضوع به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی| ظهره وند: «طوفان الاقصی» به صهیونیست ها ضربه ای کاری زد

گفت وگوی تفصیلی| ظهره وند: «طوفان الاقصی» به صهیونیست ها ضربه ای کاری زد